
samekom readers

today i want talk boout my result ..oh what ? result ? haha
yup dear my result was so bad !
actly i dah buad sebaek mungkin but nih je yg i dpt ,,
actly i dah buad sebaek mungkin but nih je yg i dpt ,,oke la ,dah ni rezeki i kan ..hmm btw way cube kowg focus pd pix ni ..haha (tgk pd bulat yg wane itam tu) hee see this ! oke #kbai malu gile + frust + xnak jumpe owg + fed up .. + i hate couple-II nih time i tgh exam
..sbb an couple la result aku cm vavi ni ! huh! naseb la an? hmm guys ,cer teka ape aku nak buad ngn result aku ni .. hahahaha .
insyallah aku akn jadi ank yg dpt bgge an mak ayah aku 1 ari nti
insyallah ..oke malu wif my result ! #kbai *tgk betol-II pix ni
..sbb an couple la result aku cm vavi ni ! huh! naseb la an? hmm guys ,cer teka ape aku nak buad ngn result aku ni .. hahahaha .
insyallah aku akn jadi ank yg dpt bgge an mak ayah aku 1 ari nti
insyallah ..oke malu wif my result ! #kbai *tgk betol-II pix ni







No comments:
Post a Comment